sâmbătă, 29 august 2009

Michael Jackson


Nu am stiut ce titlu sa pun. Asa cum nu stiu ce sa scriu aici. Doar ca, asa cum majoritatea stie deja, azi ar fi fost ziua lui. 51 de ani. Hmm! Am vazut ca si Google a avut grija sa marcheze aceasta zi. Cred ca despre MJ nu putem vorbi decat prin melodiile lui. Mi-e sila de clisee si sentimentalisme gratuite. Nu sufar, nu plang, asa cum n-am facut-o cand a murit. Doar ca, de ce sa ma ascund, imi pare al dracu' de rau ca nu mai e. Ca azi nu ne bucuram de aniversarea lui. Ca nu mai pot visa la un concert live al lui. Ca n-o sa mai faca piese noi, ca n-o sa le dea peste nas "artistilor" de duzina. Ca n-o sa aiba sansa sa-si ia revansa in fata presei, care l-a chinuit atatia ani. Ca n-o sa le mai multumeasca niciodata fanilor. Ca n-o sa mai zica niciodata "I love you, Romania". Ca generatia noastra nu e atat de norocoasa ca cea a parintilor nostri, care ne-au insuflat dragostea pentru el si ni l-au dat exemplu. Ca cei ce vor veni dupa noi n-o sa-l aprecieze la adevarata lui valoare.
Cred ca el stia, ca stie, ca...Hm, nu cred in viata de apoi. Dar as vrea sa cred. Sunt melancolica, numai un pic. Imi trece. MJ, you are not alone! Ti-am spus-o si la 12 noaptea, cand m-am gandit 30 de secunde la tine, in picioare, cu capul in jos. Cred ca Ristici ti-a spus mai multe, e drept ca avea mai multe sa-ti spuna si ti-a vorbit 5 minute ca de la fan la idol. Si vreau sa cred ca l-ai auzit. Pe toti i-ai auzit, asa-i?
Din pacate, ai plecat prea devreme. Dar nu conteaza. Just beat it, la dracu!

9 comentarii:

  1. Sa ma ia domnul Dracu!!!Nu credeam ca dau de tine pe aici.Te-ai facut "blogareasa",nici nu stiu daca e corect termenul,d'aia l'am si pus intre ghilimele.Ti l-am salvat(blogul) la favorite.Am sa mai trec pe aici sa vad ce mai povestesti.Si poate am sa si comentez despre ce scrii.S'auzim de bine:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vorbesc cu anonimiiiii :-w Care-mi esti, domnule / doamno / domnisoaro? :-w
    Da, s-auzim de bine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am retinut!N'am sa mai deranjez!

    RăspundețiȘtergere
  4. De parca e atat de greu sa-ti dai un nume. ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. multe ar fi de zis...de un artist iti amintesti doar daca te-a influentat cu ceva in intreaga ta existenta nesemnificativa....p michael l-am descoperit cam p la 6 ani cand dansam cu foc p melodia "they don't care about us".si acum am filmarea si sunt emotionat d fiecare data cand o revad.in urma cu cateva luni,cam prin ianuarie febra michael m-a cuprins mai puternic ca niciodata.discografie,concerte,articole de ziar,poze,videoclipuri,tot.era altceva decat pateticele melodii house din prezent.praf.michael era altfel.era si este.si va fi.inainte de bac,frica fierbea in intreg organismul meu.si cu ajutorul lui michael am trecut.era singurul care ma putea linisti si adormi dupa o zi d spaima.el m-a invatat sa zambesc kiar dak inima nu mai bate si sa nu uit ca nu sunt singur.cineva e sus si va fi mereu.don't worry,i'll be there;)

    RăspundețiȘtergere
  6. jeoo,sa stii ca si eu iti urmaream blogul,cred ca de la a 4 postare:))da' am dat pe anonim:))
    merci
    >:D<
    ei dupa cum vezi , pe langa uzi si protonel mai sunt si bomba nucleara,asa ca pt tine pot fi cum vrei:))
    and.. i miss mj too:-<

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim(1), care stiu sigur sigur ca e Ristici, doar ca nu stiu i-a fost lene sa se semneze. Da, stiu. De-aia nici nu prea pot sa vorbesc despre MJ. Pentru ca nu am cuvinte. Nu-l supraestimez, nu-l preamaresc, n-am de gand sa-i ridic statuie, dar omul a fost genial si merita sa fie apreciat.


    Protonel, tu erai ma Anonimul ala care ma enerva?:-w Nume, taica. Asumati-va ce spuneti. Asa deci, pot sa-ti spun oricum, bine ca mi-ai zis. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. nu jeoo,asta e primul meu comm,ma confuzi,eu urmaresc de pe anonim,dar la comm niciodata:-s

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog