sâmbătă, 13 iunie 2015

"iubesc" înseamnă atât de multe lucruri și atât de diferite. niciodată nu e suficient când ți se răspunde înapoi, ci important e să înțelegi ce înseamnă cu adevărat cuvântul respectiv pentru tine.

mi-ar plăcea să existe cuvinte diferite în toate limbile pentru etapele de "iubesc" din viața unui om.

știi ce au însemnat "iubesc"-urile mele?

au însemnat:

1. Ai ochi frumoși. Nu, de fapt ai ochi superbi.
2. Îmi place foarte mult să petrec timp cu tine. Ești interesant.
3. Când mă atingi o iau razna.
4. Vreau să-mi petrec toată ziua cu tine în pat. Vreau să fiu agresivă cu corpul tău. Ești singurul bărbat cu care am simțit cu adevărat plăcerea sexuală. Nu pleca de lângă mine.
5. Vreau să facem tâmpenii. Să am cât mai multe amintiri cu tine. Hai să mergem undeva.
6. Ești enervant un pic, dar mi-e așa drag să stau cu tine, să povestim, să ne sărutăm, să îmi arăți muzică și filme. Vreau să știu cât mai multe lucruri despre tine.
7. Ești enervant un pic, ne certăm uneori, dar aș face atât de multe pentru tine. Vreau să te fac fericit.
8. Orice s-ar întâmpla, o să-ți fiu alături. 
9. Vreau să-mi petrec toată viața alături de tine. Sunt sigură că you are the one.
10. Mă doare când nu ești lângă mine. Mă doare când mă ignori și nu ai timp de mine. Mă doare cât de mult am nevoie de tine ca să fiu fericită.
11. Ai fost cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat.  Îmi pare rău că povestea asta nu a avut un final fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu