joi, 13 august 2009

Seria: "Ce iubeste Urzica" [partea a III-a]











Baietii.
Bolea. Pe el mi se pare ca-l cunosc dintotdeauna. Oricum, il stiu de vreo 14 ani. O viata de om! Si totusi, suntem prieteni cam de cand am inceput liceul. Si desi e un nesimtit si [ma] injura mereu si-mi pune porecle urate, eu tot il iubesc. Poate ca ne-a apropiat felul libertin de a vorbi, viciul fumatului, anii in care am stat in aceeasi banca [cred ca un an jumate], bataia pe care i-am dat-o si am primit-o de la el, placerea de a barfi, de a ne amuza de cei din jur. Habar n-am. O sa-mi fie dor de el, da' cred ca tot n-o sa scape de mine, ca-s mai rea decat raia. E genul de om de care te atasezi imediat, fiindca te face sa razi, oricat de suparat ai fi. Politehnistu' lu' mama, lasa ca ne facem noi de ras impreuna si prin Bucuresti, ca in Fetesti deja ne stie lumea ca suntem sariti de pe fix. 'r-ai al dracu', sa nu dai tu o gura de Teddy, ma?:( Sa-l lingi chiar si pe ala care ti-a cazut pe maieu, numa' sa nu-mi dai mie o gura. :-w Rusine! Sugi cucu' :* Te iubesc.
Ristici. Asta e alt om de pus pe rana. Langa el, Bolea pare cuminte. Il stiu de vreo 12 ani, dar numa' in liceu am fost in aceeasi clasa. Cand eram mici, ne intalneam pe la olimpiade. La mate, evident. Si radeam in autobuz, pana ne ziceau babele sa tacem din gura. Cred ca am avut si o pasiune nemarturisita pentru el, prin clasa a 6-a. Pana l-am vazut cu o pereche de blugi foarte stramta si mi-a trecut. Alt Politehnist! Tulai, ce mandra mi-s de ei. Mandru tare de ce are in pantaloni, agil ca o cobra, in stare sa conduca masina numa' cu piciorul, mare fan Michael Jackson, baiat ordonat [care indeasa frimiturile sub farfurie la Zina], nefumator, e drept, care are mereu pofta de "secs", cu un glas de ciocarlie cand incepe sa urle ca tembelu', cu un ras contagios. El e Ristici, de care o sa-mi fie al dracu de dor. Si cred ca si lui, daca stau sa ma gandesc la halul in care ne pupa de banchet, cand era cherchelit strong. So beat it!
Misu - Supra [supra-omu', supra-ou', supra-limbix si toate celelalte]
Serios, molcom, bland, incet in miscari, limitat la cuvinte, cu privire patrunzatoare. El e Misu! Sau Mihail. Dar este unul din putinii colegi cu care am putut vorbi foarte serios. Filozofie ieftina, de duzina, adica de-aia de 3 beri+, dar oricum acceptabila pentru nivelul nostru de maturitate. E drept ca ne-am cam amuzat noi in clasa a 9-a de ghiozdanul lui de astronaut, de mersul lui de robotel oparit, de freza lui, de modul in care ne scotea din sarite cand il intrebam ceva si el tacea vreo 10 minute, cu mana-n barba, ca marii ganditori. Dar ne-a devenit drag, fir-ar verde sa fie. Can' mai mergem la o bauta pe stadion? Sa ma azvarle Tancu de pe dig. 8-> Dor de tine, ba Misule! >:D<

Pigi / Gabi / Purice
E un nesuferit, dar eu tot il iubesc. Obsedat de bicicleta, de japoneze, de limba japoneza, de tuns tuns tuns, de tigari [adica "Nu mai fuma!"], de "o viata sanatoasa", de sport, de alergat la 12 noaptea. De orice care pe oamenii normali ii ingrozeste. Te face "nesanatos" daca ii zici ca nu e ciudat, se uita chioras la tine daca incerci sa faci o gluma cu el, sta pe ganduri minute in sir fara sa spuna nimic si daca-l intrebi la ce se gandeste, spune "da' eu nu gandesc niciodata", rade degeaba, e dependent de Grivei. Probabil ca are si partile lui bune, da' le tine bine ascunse. :))
[PS: pozele s-au pus ca dracu. Imi cer scuze. Avem asa, in ordinea aparitiei: Bolea, Ristici, Pigi si iarasi Bolea. Cu Misu n-am gasit nicio poza de doamne ajuta. Dupa cum se vede si aia cu Ristici e neclara si pfff. Dar in fine, se stiu ei.]

3 comentarii:

Arhivă blog