vineri, 28 august 2009

Oameni pe care ii urasc.

Am revenit. Asta pentru ca incep sa ma satur incet incet sa tac la mizeriile din jurul meu. In special oamenii. Parca atrag idioti, am un soi de magnet sau cine stie, poate sufar de mania persecutiei. Dar ii vad peste tot in jurul meu si cel mai infricosator lucru este ca i-au "posedat" pe fosti colegi, prieteni, cunostinte, ma rog, oameni de la care nu ma asteptam sa aiba o doza de cretinitate adormita. Fie ca refuza orice parere, invitatie, argument, fie ca au replici "acide" [cred ei, fiindca de fapt sunt penibile], de genul: "Vorbesti mai urat decat ultimul boschetar" sau "Nu merg cu tine, fiindca prietenii tai fac misto de mine", sunt prezenti peste tot. Peste tot. Asa ca am sa fac un soi de clasificare, poate ajuta, ca sa stie oamenii de cine sa se fereasca in viitor.

1. Inocentii [cred ca 90% din fetele pe care le stiu se incadreaza in aceasta categorie]
Imposibil sa nu-i stii. Sa nu le stii. Ma rog. Daca sunt fete, au 20 de ani, arata foarte bine, "fetite tunate si bine dotate" si sunt virgine. Se inrosesc cand aud injuraturi. Ranjesc meschin cand iti zaresc masina de ultima fita sau portofelul plin. Intre prieteni, sunt de obicei in centrul atentiei, avand grija ca atunci cand gesticuleaza sa li se zgaltaie bine de tot dotarile frontale. Daca sunt varate in discutii personale, se eschiveaza cu un "eu sunt cuminte".
Daca sunt baieti, astia de obicei incep sa tuseasca nervos cand simt fum de tigara. Nici ei nu injura, nu se amesteca cu "derbedeii", nu se uita dupa fete, n-o sa-i auzi "Ce buna e aia!", de obicei ii povestesc mamei tot ce fac. Aveti grija cu ei la prima betie.

2.Tristii
Nu ma refer la copiii emo sau cum s-or mai numi ei acuma, imbracati in negru, care se plimba noaptea prin cimitir. Nu! Sunt adolescenti aparent normali, cu un grup de prieteni, rad la glume, fumeaza, barfesc, fac tot ceea ce fac tinerii din ziua de azi. Cum ii recunosti? Pai e simplu. Ii inviti undeva. "Mergi, ma, in club diseara?" / "Hai, merem la padure?" / "Iesi p-afara?". Gasesc mereu o scuza, cat mai simpla, care sa nu poata fi contestata. Fie ca le e lene, fie ca au treaba, fie ca nu-i lasa, fie ca n-au bani, fie ca nu le place de nu stiu cine din gasca. Genul de adolescenti tristi care merg cu parintii la mare si la munte.

3.Sensibilii
Astia se supara din orice. Daca-s fete, de obicei au tendinta sa faca pe emancipatele. Isi aleg prietene cat mai timide, incuiate, introvertite, ca sa aiba spectatori pe masura. Apoi isi incep pledoaria ieftina, avand un limbaj dezinvolt si gesturi lejere. Cand insa unul dintre cei din jur le reproseaza ceva sau, ma rog, pur si simplu devin subiect de barfa sau glume de duzina, se supara. Pun buza, pleaca, suna primul prieten din agenda telefonului si incep sa i se destainuie. "Stii ce mi-a facut icsulescu? Vaaai." De obicei, au castig de cauza, ca deh, "e" fete.
Daca-s baieti, sunt tinta glumelor fara sa faca nimic. Fiindca ii simti de la o posta ca sunt suparaciosi. Rad cu pofta cand e vorba sa se faca misto de ceilalti, dar daca ei devin cei loviti, se supara. Dau ignore pe mess, nu mai raspund la telefon, stau inchisi in casa. Ei cel putin nu se plang altora. Sunt haiosi, in cel mai fericit caz. Dar miscatori, deloc.

4.Barfitorii
Astia sunt prietenii tuturor. Ii stie toata lumea. Cand merg pe strada, sunt un soi de Mesia reloaded. Se dau cu primul grup mai consistent, isi verifica terenul cateva zeci de minute, apoi incep sa deschida gura. Si ii placi, pentru ca stiu cele mai noi barfe din liceu / din oras. Razi cu ei, le dai o bere, ii bati prieteneste pe umar si ii intrebi la plecare daca vin si maine pe-afara. Ei zic "da", numai ca maine se vor da cu alt grup. Ca sa va barfeasca pe voi! Urat. Ca sa-i recunosti mai usor: umbla doar cate 2, ca fetele, mereu nedespartiti. Si de obicei sunt preferatii profilor.
Atat pentru acum! Ca m-am plictisit. Poate o sa continui cu listuta. Pana atunci, conduceti cu grija.

PS: A fost Iris in Fetesti si eu nu m-am dus. Laif iz sououououou sead. :(

8 comentarii:

  1. perfect....exact...si nu doar atat...voi plusa in viitorul apropiat cu toate gandutule mele,mai ales depsre prima categorie,care ma impresioneaza si lasa fara cuvinve de fiecare data...CURAT!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Te astept. Stiu ca ai multe lucruri foaaarte interesante de spus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuia sa fie asa postul astaaaaaa. :((

    RăspundețiȘtergere
  4. uhm...ba si eu am momente in care sunt inocenta,trista,sensibila,barfitoare:|...deci ma urasti si pe mine,da' nu stii inca ca ma urasti,da' afli acum...geeenianbil:|...ma rog,eu tot te iubesc:x:D

    RăspundețiȘtergere
  5. :D hihi. Si eu te iubesc >:D< Dar nu e vorba de sensul de baza al cuvintelor respective. Am si explicat fiecare notiune :)). Eu sper ca nu esti asa :-w Si oricum, e bine ca esti doar uneeeori. :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Am de obiectat la punctul 1. Preferi o galeata sau o virgina ? Sincer ! Mai ales daca este si frumoasa , o vrajesti imediat.. daca stii cum . :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah eu nu prea prefer fetele. Dar...ideea e ca n-ai inteles. Nu e virgina la propriu, asa zic ele, dar de fapt ies dintr-o masina si intra in alta. Si nu ca sa recite poezii! Poate ca ar fi trebuit sa pun cuvantul intre ghilimele, dar m-am gandit ca se prind oamenii. Greseala mea. Cat despre virgine si galeti, nu ma bag, nu ma simt in masura :))).

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog