duminică, 16 august 2009

Simtiti-va!

Nu am avut niciodata nicio problema cu viata altuia. Nu ma bag, nu judec, nu trag la raspundere, decat daca am vreun drept. Daca m-am legat de unul sau de altul, am facut din pura pasiune, din dorinta de a ma amuza, din "chef de caterinca", asa cum se spune. Desi asta e o stare permanenta. Multi se ataca, imi sar la gat, la propriu sau la figurat, imi arunca in fata fel de fel de prostii. Ma lasa rece. Eu imi asum tot ce fac. Nu-s ca altii, nu mi-e rusine cu faptele sau vorbele mele. In fine, dupa introducerea asta de care m-am simtit responsabila, pentru lamurirea cititorului, o sa ajung si la esenta.
Zilele astea priveam plictisita lista de mess. Si ce-am vazut? O explozie de "te iubesc"-uri pe la statusuri, de limbi baloase pe la avatare si de anunturi de genul "o iubesc", "4 zile" etc. Da' ce, frate, chiar crezi ca ma roade pe mine? Am zis ca or fi de vina hormonii, putin mai agitati pe parcursul verii, cand ti se pare ca se plimba numai organe genitale pe strada, dar trebuie sa ne pastram bunul simt. Nu zic ca eu n-am facut-o, ca nu am trantit cate un "te iubesc" sau "la multi ani" sau "mi-e dor de tine" la status, dar nu am facut-o zilnic. De parca existenta mea s-ar invarti numai in jurul destinatarului acelui mesaj extrem de incarcat erotic. Da-te-n ma-ta!
Iubirea nu e motiv de lauda, idiotilor! Nu-mi pasa mie ca a mai trecut o zi de cand v-ati impreunat, ca mai sunt 3 zile pana va impreunati din nou sau pentru prima oara, voi stiti [voi si toata lista de mess], ca nu puteti respira unu' fara altu'. Nu-mi pasa! Mie imi pasa doar daca esti la calculator, daca esti ocupat, daca esti plecat pentru 5 minute sau pentru 2 ore, daca pot sa iti spun ce am de zis. Lasa-ti dracu' iubirea in pat, in parc, pe plaja, unde va mai "bengaliti" voi [termen inventat de Kappy, tre' sa-l citez] si nu ma mai informa pe mine in legatura cu stadiul relatiei voastre, decat daca te intreb. Bun, lamurit si asta!
In orice alta situatie, afisarea iubirii ca pe un trofeu sau motiv de lauda mi se pare de prost gust! Ma enerveaza cei care se pupa, se pipaie sau se imbratiseaza [sa nu mai zic aaaaltceva] in public. E total deplasat!
Nu mai dezvolt ideea, ca e destul de simpla. Cretini mici si futaciosi, iubirea e ceva frumos, nu neg, e foarte "misto" daca aveti parte de ea, sunteti "smecheri" [cu dublu "sm"], dar futeti-va in mortii mamelor voastre in afara zonei mele de benoclare!

21 de comentarii:

  1. Da. Mie-mi zici. De ce nu-si pun frate si chestii in genul :
    Iubi, o saptamana de la primul beep. Lav ia :x
    Mi amore latino, 3 zile de cand ti-am vazut chilotii atarnati pe sarma!! :O

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))) "3 zile de cand ti-am vazut chilotii pe sarma" =)) asta e prea originaaal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu, marii :>
    Si suntem smechere, ca ne vad toti.
    Ce-mi place sa ma iubesc in public :>
    [app, azi se implinesc 369 de zile de cand te cunosc, 298 de cand am id-ul tau, 251 de la primul pupic virtual, 164 de la prima discutie prin status :> Avem atatea de sarbatorit, hai sa punem la statuuuus :x]

    RăspundețiȘtergere
  4. mai pe sleau d-atat nici eu n-o puteam zice:))...la mine au trecut 2,25 zile de cand n-am mai vzt chestii de genu' la avatare(cre' ca din cauza ca n-am mai stat eu pe mess,in fine)...love is in the air,everywhere i look around(tam-tam/tam-tam-tam...\:d/)

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti norocoasa, Andra draga, ca nu mai vazusi de-astea. :> No, am vazut totusi ca dedicatia mea a mai sters cateva statusuri >:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaasa!Fii mandra:>...macar azi si maine ..ca peste 2 -3 zile uita ei:-j
    P.S:ce ma streseaza ca tre' sa ma "prezint" de fiecare data cand dau un comentariu:-L

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta sa fii sigura. Dar poate fac si eu minuni cu ciocolati, asa cum faci tu. :))
    Stiu ca va streseaza, da' si pe mine ma enerveaza astia cu "anonim". Ptiuu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Baaa...ma enervezi:))...ce ai cu ciociolatile mele?!:-w...
    Si deh..asta e..nu te-am pus eu sa-ti faci blog pe blogspot;;):-"

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim?:)) Tulai, doamnie, cristelnite si altare. :-w Urat din partea ta.
    N-am nimic cu ciocolatile tale, le vreau vreau vreau :))
    Putem sa le folosim ca sa schimbam lumea, s-o facem un loc mai bun. Revolutia ciocolatilor >:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Uhm..biine....:-s...ar trebui sa te faci preoteasa:))
    Si nu primesti nimic>:P.Hotaraste-te si tu...cu ce vrei sa schimbam lumea cu urzici si pureci sau cu ciocolati?!:-w

    RăspundețiȘtergere
  11. Andra, asa, papuse mica si secsoasa, vezi ca se poate :>
    Paiii schimbam si cu unele si cu altele ;;) Oricum urzicile si puricii sunt mai puternici >:) Muhaha.


    Andreea, multumesc >:D< [Mie mi se pare ca sunt nesimtita :"> Cel putin la postarea asta am scapat cateva injuraturi :">]

    RăspundețiȘtergere
  12. uhm,asa-i:-?...mai intai ademenim oamenii cu ciociolata,iar daca nu ne asculta vad ei pureci si urzici>:)Si daca nici asa nu merge,te punem pe tine sa-i injuri:-j

    RăspundețiȘtergere
  13. =))) m-am simtit.
    Ba, esti geniala. Tre' sa-ti dam si tie o porecla de planta sau animal si gata esti in brigada. Mana mea dreapta. :x

    RăspundețiȘtergere
  14. Oooo:x...as fi onorata;;):))...Ar fi mai bine un nume de planta,m-as simti mai umana ca de-obicei:x
    Cati membri avem in brigada?>:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Suntem destui: eu, Urzica Asasina, Musca beata, Gandacelul carnivor, Puricele canibal, Cartitoi [asta nu stiu daca mai e cu noi]. Da-ti trebuie porecla, gandeste-te repede :))
    Umano :x

    RăspundețiȘtergere
  16. Uhm...am stat 4 zile sa ma gandesc=))...deci...vad ca tu esti singura buruiana,asa ca ma bag si eu tot ca animala,ca ceilalti:-?...Eu sunt catza marcela:X...ce zici?:>

    RăspundețiȘtergere
  17. =))) Bun.
    Bine-ai venit in brigada noastra.
    De acum am sacra misiune sa cuceresti lumea si s-o faci un loc mai bun, prin orice metode. Rrrr.

    RăspundețiȘtergere
  18. Am inteles,sa traiti!(duce palma la tampla cu o figura grava) >:)
    Grrr si tie:X:))

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog