sâmbătă, 1 august 2009

Liberian girl

"Naku penda piya, naku taka piya, mpenziwe"


Asa incepe melodia "Liberian girl", a lui Michael Jackson, de care am devenit un pic...obsedata. Si nu, nu dupa moartea lui, asa cum am vazut ca se poarta, ci dinainte. Fapt pentru care chiar ma laud. Desi voi radeati de noi, cei multi copchii inghesuiti in Opel-ul lui Ristici, care ascultau "Give in to me" la maxim in timp ce mergeau cu 120 la ora in curbe, tinand volanul doar cu piciorul. Si spuneati "Ce, ma? Il ascultati pe pedofilul ala, de-o seama cu mamaia?". Da! Si acum cine il asculta pe ala de-o seama cu mamaia? Huh? Cam 90% dintre fashionistii care vor sa fie "speciali" [speciali cu sensul aproape identici cu ceilalti 90% -1]. Versurile de mai sus inseamna "Si eu te iubesc, si eu te vreau, iubirea mea", care suna stupid si in romana si in engleza. Dar atat de bine in...limba in care sunt. Valoarea lui MJ este incontestabila si, mai nou, se afla pana si in gurile babelor de la coltul strazii, pus [desigur, flatant] langa Magda Ciumac si Poponet. Fiindca senzationalul atrage atentia, iar MJ a fost senzational.

Ce relevanta are? Fireste, niciuna. Deci sa trecem mai departe. [acum cand am folosit cuvantul "trecem", ma simt exact ca la emisiunea Shopping-ul, pasiunea mea. Niciodata n-am inteles de ce fufele alea spun "Si acum sa MERGEM sa CAUTAM o pereche de cercelusi frumosi". Da' de ce, crede ca asta ma roade pe mine daca-si gaseste ea cercei? Suna atat de stupid. Hei, incep sa ma incadrez in concept. :-s ]

Acum cateva zile l-am intrebat pe un tip daca vrea sa fie "my liberian girl". Si a raspuns "liberian?". Ciudat, adica nu l-a frapat cuvantul "girl", ci "liberian". Asta ar trebui sa-mi dea de gandit. A acceptat si a tras concluzia ca de acum incolo o sa fim o pereche de lesbiene secsoase. Categoric. Dar n-o sa ma satur sa-i soptesc la ureche versurile alea in...ce limba sunt. Naku penda, idiotule! Naku penda! [adica "te iubesc", in caz ca nu te-ai prins]. Pentru ca el se incadreaza in conceptul de "liberian girl", care poate lua mintile, aproape de perfectiune, dureros si periculos de aproape si capabil sa schimbe vieti. Vieti nu doar ca traiectorie, ci si personalitati, trairi interioare, procese psihologice. Tot. Data viitoare cand o sa ma indragostesc [desi cine mai poate, dupa o asemenea intalnire de gradul III], n-o sa mai spun clasicul "te iubesc, ba animalule!", ci "naku penda, liberian girl". Si daca idiotul o sa se uita crucis la mine si-o sa intrebe "CE?", eventual sa-mi dea o palma, atunci o sa merg mai departe.

Naku penda piya, naku taka piya, mpenziwe.

13 comentarii:

  1. cand m-ai intrebat pe mine am raspuns nu 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. da, stiu ca tu m-ai refuzat.
    dar altcineva a zis da. :D
    app, naku penda, ma :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine nu m-ai intrebat :(

    RăspundețiȘtergere
  4. nu vorbesc cu anonimii ba.
    sa va f.ta caprili pe amandoi.

    RăspundețiȘtergere
  5. noh eu am fost primu anonim :))) nnoh esti multumita?

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici n-ar trebui comentat textu?
    Intreb asta pt ca vad ca voi va certati pe aici
    Si in legatura cu textu,ai mare dreptate se pare ca peste noapte s-au trezit o groaza de fani MJ nush unde au fost pana sa moara el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, trebuia comentat. Dar nu conteaza daca ne si certam, ca cearta face bine omului, ii pune sangele in miscare. Si animalele de anonimi [adica Deea si Cristi, naaa, ca v-am dat in gat] stiu ca eu ii iubesc oricum.
    Si, pisi, cearta-te si tu cu noi! :x

    RăspundețiȘtergere
  8. Ia nu ne mai fute asa. Ca nu suntem animale sa ne futi la gramada [-(

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici macar nu va fut eu, va fut caprili :)) Nu te mai flata. Femeile si copiii prima data!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si nu iert ca mi-ai furat statusul. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Stii ca din cauza statusului aluia i-am dat ignore ?=)) [stii tu cui]

    RăspundețiȘtergere
  12. Ah, cred ca stiu. Damn.
    Dar eu te iubesc [fara pilozitate pe fata si alte...chestiute ;))] :*

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog