marți, 15 mai 2012

femeia II

uneori îmi place să mă întind pe covoare ca o pisică și să-mi imaginez că aș putea rămâne așa, în brațele bumbacului pentru cât timp îmi doresc eu. că nimic nu ajunge aici și că dacă închid ochii, poate o să mă transform chiar într-o pisică alintată, cu ochii lunguieți și mustăți fremătătoare, cu acel dar de a toarce pentru a calma ființele umane. că oamenii fac cele mai moi și mai colorate covoare doar pentru ca eu să-mi întind lăbuțele cu pernuțe și blănița tărcată pe ele. că atunci când ninge, când tună, când e prea cald, nu trebuie decât să miorlăi alintat pentru ca un om iubitor să mă ia în brațe și să mă consoleze. că nu am nevoie decât de aer curat și o cutie cu nisip pentru a fi complet fericită.
sunt o pisică visătoare, alintată, care doarme mult. sunt o pisică în călduri. sunt un motan bătăios. sunt un pisoi speriat. sunt o pisică leneșă leneșă, care nu are griji. e doar fericită. sunt o familie de pisici care se ling pe ochi dimineața. sunt milioane de pisici. sunt toate pisicile din lume, sunt singura pisică din lume.

păcat că covorul meu e aspru și-mi revin repede din visare.

8 comentarii:

  1. Am avut si eu pisici, unele mai pisicoase, altele mai putin pisicoase. Cel mai mult l-am iubit pe Toto, motanul meu gri si gras. Mi-e dor de Toto, ffs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca vorbesti in dodii au ba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca vorbeste in dodii Ovidiu :)))
    Si eu am un pisoi alb si mare :> , e un lenes si jumatate, ar dormi toata ziua.

    Se vede ca esti la Litere. Scrii foarte frumos:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu ai tu, femeie, cine era Toto! :)) A fost prima mea iubire si a lasat un gol pe care tu il poti umple numai printr-un efort al pasiunii.

      Ștergere
    2. femeia poate umple orice gol oricând. habar nu ai tu ce poate femeia. Pardon, Femeia.

      Ștergere
    3. Stiu ca poate, doar e sotia mea si e cea mai epica si uber-lethal tipa din galaxie! Dar Toto, el a fost cel mai motan dintre motani, atat de pisicos incat adormeai daca te uitai la el fara ochelari de protectie.

      Ștergere
    4. Eu te cred, dar Femeia e și femeie, e și pisică, asta o face mai super decât Toto. :)

      Ștergere
  4. doamne, pisicile sunt adorabiiile.

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog