miercuri, 2 mai 2012

Cugetări despre bărbați (bonus:acum și cu femei) - partea a 3-a

Deși sunt foarte ocupată în acest moment, trebuie să scriu postul chiar acum, pentru că o să-mi pierd ideile (și-așa mă chinui de azi-dimineață să le rețin). 

În primul rând, aș dori să precizez că de această dată postul meu vine ca un răspuns la alt blogger - articolul original este scris de amicul meu Suhai  (aruncați un ochi ca să înțelegeți despre ce vorbesc). El ia în discuție o tehnică foarte des întâlnită la bărbați de a cuceri femei, pe care o confirm eu însămi și cred că multe femei din lumea asta ar putea-o face. Discutând cu prietena mea Lili, care de altfel, este un om foarte vioi intelectual, am tot analizat câtă dreptate are băiatul ăsta în articolul lui. Așa e, femeile sunt sensibile, le cucerești cu o poveste tristă, eventual inventată și până să-și dea seama idioata că ai mințit-o, e deja îndrăgostită de tine și nu mai poate renunța la tine. Uneori nici măcar nu este nevoie să inventezi povești, poți pur și simplu să exagerezi o chestiuță micuță care te-a întristat în copilărie / adolescență și fraiera este a ta pentru mult timp. Ca să fii convins că o s-o ții aproape - alternează comportamentul. Fii adorabil, fă-o în toate felurile, fii din nou adorabil. La infinit. Căci femeia chiar pică fix ca o dobitoacă la asta. Dacă bărbatul vieții e prea adorabil și drăguț - proasta se plictisește, fată. Dacă masculul feroce e prea dur și o tratează nasol, fată, nu mă respectă, mă face să mă simt ca un cur, nu-mi cumpără și el măcar o floare - din nou fraera nu e fericită. În schimb, un comportament alternant o s-o țină tot timpul cu ochii în cinșpre, ca să-l înțeleagă pe bărbat, de ce face asta, căci nu-i așa, scopul femeii este să înțeleagă lucrurile.

În schimb, cum e bărbații domnule? Ce trebuie eu ca femeie să fac pentru ca idiotul să pice?

În primul rând, în cazul femilor, ca să agăți un bărbat, nu este nevoie decât să pari disponibilă. Pentru că așa funcționează boașele: asta e nașpețică, dat pică ușor, se vede după cum își unduiește șoldurile când merge și după cum râde ca murga - în noaptea asta fut. Astălaltă e bună în draci, arată impecabil, dar e cu nasul pe sus - trebuie s-o vrăjesc cel puțin câteva săptămâni. E atât de simplu pentru ei: prima varianta! 

E simplu pentru noi aici. La noi problema cea mai mare este cum îl ții aproape? Astăzi voi distruge câteva mituri despre ce îi ține pe bărbați aproape: 
  1. Un corp ideal - cea mai comună mentalitate populară este că dacă femeia arată bine și știe ce face, bărbații vor sta confortabil și nu vor fugi nicăieri! Greșit. Oricât de bătrâni sau urâței vor fi, bărbații vor căuta tot timpul. Uneori nici măcar nu vor găsi o femeie mai bună, ci pur și simplu fac asta din pur interes experimental - vor mult, vor cu oricine. Așadar, oricât de bună ești, bărbatul tot te flituiește cu prima ocazie.
  2. Sensibilitate / drame din copilărie- apucă-te să-i povestești bărbatului vieții dramele tale din copilărie. În primul rând că se va plictisi îngrozitor și îți va da cu flit instant, în al doilea rând că se vor panica. Bărbații nu sunt sensibili, nu vor să te salveze. Se va gândi doar: ”dacă o fut O DATĂ pe asta, nu mai scap trei ani de psihopată. E nebună, sigur nu mai scap de ea”. Și bineînțeles te va flitui.
  3. Fire bună - se va purta ca ultimul dobitoc cu tine. Noi avem impresia foarte grav băgată în cap că domle dacă te smiorcăi un pic așa cum trebuie în fața unui bărbat, ăla o să-mi smulgă cămașa dă pă el ca să te facă pe tine fericită. Wrong wrong wrong. O să-și dea ochii peste cap, o să te creadă ultima proastă și din nou te va flitui.
  4. Înțelegătoare - bărbații nu vor pe cineva care să-i înțeleagă. Ei îți povestesc micile lor traume doar ca să te facă pe tine, fraero. Nu vor să-i ajuți în a și le rezolva, pentru că trăiesc bine merci cu ele. ÎNȚELEGE, pe bărbat îl enervează o gaiță plictisitoare care-l bate la cap cu nimicuri. Adu-i doar berea și taci, altfel te flituiește.

În schimb...ceea ce am constatat că prinde la bărbați (încă n-aș generaliza-o) pe termen lung (nu scurt, scurt nu funcționează) este să pari o scorpie. Nu le plac femeile care îi alintă gogonel și bubușel, bărbații au coaie și vor femei cu coaie. Se entuziasmează imediat ce ridici tonul la ei, se bucură când faci glume răutăcioase la adresa celorlalți, te instigă la mici răutăți - fie și pur mentale. Și asta ține, îi fascinează să vadă cât mai poți, câte mai ai de gând să faci, sa simtă pe propria piele cât de scorpie poți fi.

Dar mneh, eu sunt o biată urzică, eu nu știu de-astea. Eu nu țin bărbații aproape, ei mă țin pe mine. Eu nici nu mă străduiesc. Eu mă înmulțesc prin semințe de-ălea, cui îi pasă de bărbați. 

Sper că n-am omis nimic din tot ceea ce am vorbit cu Lili azi. Și încă o dată îi mulțumesc pentru aportul adus articolului de față. 

Seară faină, 

Urzica.

8 comentarii:

  1. Hi Nettle, I guarantee you that all men are NOT like that. Yes, a lot of men are but not ALL. My David whom I am madly in love with (we are not together right now) but we are so very close, we talk about everything and anything, he tells me all his secrets and I trust him enough to tell him all mine. He has NEVER cheated on a woman, he would rather leave first. He's not the only one. Unfortunately we as women accept less from the men that we care for..... I refuse to accept less, even from David, he has made me expect only the best and that is from him as well. Keep the faith that there are decent men out there, kind, caring and loving. I love your blog, it is so raw, honest and real.

    Launna

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey Launna,

    Thank you very much for your feedback - I really apreciate. I wrote this as a joke somehow, obviously I know that there is the one for any person and I hope mine is great :)) Anyway, having only 21 year, one affords having a little fun of anything, even of love - that serious thing.

    I'm glad you like it, I really do.

    Regards,
    Urzica

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru a evita suferinta trebuie sa fim departe de orice tipologie de barbat!Toti sunt perversi, altii mai devreme, altii mai tarziu.In fond cu totii aspiram la liniste si pace sufleteasca. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei Lucia :) Tu știi că eu fac maxim de caterincă și așa vreau să fiu interpretată - eu nu vorbesc serios niciodată. Nu vorbi nici tu atât de serios cu mine, că mă sperii și plâng :D

    RăspundețiȘtergere
  5. bai ,dar cata dreptate ai. chiar ma intrebam de multe ori de ce barbatilor le plac scorpiile daca tot ajung sa boceasca(da, si barbatii plang cateodata) dupa ele. mi-ai dat un raspuns:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-i așa? așa e, am dreptate, pentru că Urzicile le știu pe toate :D

    Mulțumesc Rozy :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si de unde ai stii tu daca stau sau nu barbatii langa una cu corp frumos, colega?

    Din nou fara respect,
    O pula de la Limbi Straine

    RăspundețiȘtergere
  8. Completarea ar fi ”că firește nu este cazul”. Am gustat subtilitatea, mi-a uns sufletul.

    Dragul meu Andy, e simplu, lucrurile astea se vîd și se aud - nu vorbesc despre abstractități ale dracu de completate, ci doar despre chestii cât se poate de concredete. Și surprinzător sau nu, dar da, am și eu prieteni/e și cunoștințe, deci intru în contact cu oamenii și pot să trag lejer niște concluzii.

    Cu tot respectul,

    Pizda de la Litere Urzica

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog