sâmbătă, 5 mai 2012

De ce urăsc într-un fel sau altul vara

A se înțelege corect: iubesc vara - și-aș spune chiar că e anotimpul meu preferat, în care toată lumea pare că funcționează diferit. Însă există numeroare aspecte care mă enervează la culme:


  1. Aglomerația: dintr-o dată toată lumea vrea să iasă afară. Parcă e o revărsare de oameni, care nu știi ce treabă au și de unde au ieșit. Sunt mizantroapă, recunosc, și dacă e ceva pe care îl ador la stilul meu de viață este ca nu prea e mai nimeni pe stradă când plec de-acasă și când mă întorc. De puțin timp însă, brusc, toată lumea simte nevoia să-și plimbe câinele, să meargă la piață, să se ducă dumnezeuștie unde la 6 dimineața. Ce naiba v-a apucat? Chiar trebuie să-mi respirați aerul? Nu zic, același lucru mi se întâmplă și seara, la 11, când iarna nu era nimeni pe stradă și puteam să-mi fumez liniștită țigara, gândindu-mă la ale mele. Mai noi, au ieșit prietenii mei cocalarii pe strada principală să-și bea berea liniștiți când eu mă întorc de la muncă. Și sunt ai dracu de mulți și de enervanți.
  2. Căminiștii:  trăiesc la cămin de 3 ani. Vara am fix aceeași problemă: căminiștii. Iarna nu ai putea jura că ai vecini, nu-i simți și nu-i auzi ma niciodată, ceea ce e minunat, pentru că oricum nu-mi place interacțiunea ușoară cu toți ciudații. Însă vara, vara sunt ceva de vis. Se strâng în fața căminului cu peturile de bere și țigările, făcând bancuri pe un ton atât de ridicat, încât pot lejer să înțeleg ceea ce spun la etajul 8. Și nu spun nimic interesant.
  3. Sesiunea de examene: acuma serios vorbind, cui îi mai arde de învățat? Cred că anul universitar ar trebui reorganizat, astfel încât să nu trebuiască să învăț, când ăștia de sub mine petrec de numa-numa, când parcurile sunt pline de soare, când de afară aud copiii jucându-se și când transpir degeaba stând în pat. 
  4. Hainele/Încălțămintea: Și mă mai enervează crunt să constat că vara oamenii se îmbracă mult mai prost și neinspirat. Iarna cel puțin n-au de ale: aruncă o pereche de blugi și un plovăr pe ei, apoi un palton și un fular și gata treaba - e simplu să te îmbraci cu gust. Vara în schimb parcă au luat-o toți razna, ies cu tot șifonierul la plimbare: haine din cele mai diverse, neasortate, cu accesorii inutile și urâte, cu balerinii ăia hidoși care mi se par cea mai proastă invenție de la muzica house încoace. Bărbați nebărbați cu mocasini frezia (nu cunosc oricum culorile, deci mi-e egal) sau vernil, cu cămăși hawaiiane înflorate, descheiate la 4 nasturi și cu pieptul proaspăt epilat, tâmpite pe tocuri de 11 centrimentri în mijlocul zilei și cu rochie de-aia de zici că au ieșit să spele rufele la râu (sunt pe toată lumea, lălâi, eventual foarte colorate și lungi până în pământ) - și poate nu,nu mă enervează că eu la cei 1.40 ai mei n-aș putea purta în veci așa ceva. Și unde mai pui că e imposibil să găsesc un tricou simplu,fără sclipurici și desene hidoase. Și cu ce să mă mai încalț ? Eu port doar bocanci și teneși. Nu-mi plac sandalele și balerinii. Și nici hainele astea urâte de spălătoreasă mustăcioasă.

E doar o mică parte din tot ce mă enervează, dar din păcate nu am timp de un articol amplu. Aveți grijă ce puneți pe voi, în ce cantitate, cât de tare râdeți și cât de devreme circulați cu metroul : s-ar putea să mă enervați destul de tare. În rest, toate bune. 

Zi cu soare să aveți, 
Urzica

8 comentarii:

  1. Balerinii, chiar sunt cea mai hidoasă invenție posibilă. Pariu că asta e una din puținele (și totodată, neispiratele) invenții ale femeilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. N-aș știi să ți-o confirm, dar mă bucur că ești de acord cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. I agree with you about some of the clothes people wear:) I always enjoy your posts :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu inteleg oamenii, iarna cand iti crapa capu' de frig, merg pe jos, sunt goale autobuzele, vara nu ai aer. Nu stau la camin, deci e bine. Cat despre sesiune, al examenele de sesiune, licenta, examenele de licenta, etc. :)) in rest, sunt bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu la fel, domnișoară, licență&Co. Dumniezo fie cu noi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Iarna pot sa-mi port hanoracul Ruff Ryders, so fuck summer!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)))) Doamne, ce prozaic ești, domnul Manciu. Apropo, bine ai venit pe Urzica :)

    RăspundețiȘtergere

Arhivă blog