vineri, 13 aprilie 2012

Sunt epuizata moral

atat de epuizata incat nu mai exista semne de punctuatie si nici diacritice si nimic exista doar eu si epuizarea mea eu este cineva pe care nu am reusit sa-l cunosc si nimeni nu a reusit ca sa ma poata ajuta e atat de greu ma intreb acum si probabil ca raspunsul e da

vreau sa te consideri vinovat pentru ca ma uiti ca un idiot mereu si iti reamintesti de mine doar cand esti deprimat si stii de ce pentru ca sunt atat de epuizata moral incat nu mai am cuvinte nici pentru mine nu ma mai privesc in ochi niciodata dimineata cand imi beau cafeaua nu mai vorbesc cu mine nu ma mai intreb si nu-mi mai raspund nimic nu simt ca ceva s-a rupt in mine sau cum spun cantecele simt ca pur si simplu am obosit sa fiu eu si pentru ca am obosit sa fiu eu am obosit si sa te mai primesc incet in viata mea ascultandu-ti problemele din dragoste si nu sunt geloasa pentru ca nu te mai iubesc nu te mai iubesc deloc esti doar un  om drag mie pe care l-as strange in brate in ziua in care as sti ca o sa mor si as mai bea o bere cu tine si ti-as mai imprumuta prosopul meu dar atat nu ti-as mai imprumuta corpul si patul meu si nu-ti mai pot imprumuta acum nici cuvintele mele sunt epuizata sper sa intelegi si tot ce mi-a mai ramas e o frustrare adanca tocmai acum mi-ai dat mesaj si mi-ai spus ca-s o femeie frustrata de acord dar vreau sa te fac sa intelegi ca nu sunt frustrata din cauza ta cauzele sunt vechi si inca necunoscute mie poate nici nu exista poate asa sunt eu asa cum unii oameni sunt mai calmi sau mai nervosi din fire eu sunt frustrata din fire nu mi-au mai ramas decat cuvintele urate pe cele  frumoase le-am irosit cu tine demult cand te-am cunoscut si te-am lasat sa. punct.

tu dragul meu drag de doua zile imi pare rau ca sunt eu si ca nu e altcineva aici acum sa se bucure asa cum merita de tine asa cum meriti sa se bucure cineva de ochii si de buzele alea de felul ala de-a fi si de-a rade imi pare rau ca am venit asa murdara de frustrari in viata ta si inca stau pe hol o sa raman aici o sa dorm pe hol si o sa te rog sa ma bagi in sufragerie doar cand esti convins ca merita sa ma asumi cand merita sa iei in brate un manunchi de frustrari si de manii si de personalitati un manunchi de femei una vesela si vorbareata dimineata una  nervoasa la pranz una trista spre seara si una iubitoare spre noapte si una care nu doarme cum trebuie care nu gandeste cum trebuie care nu rade cum trebuie care nu simte cum trebuie tot imi pare rau si-ti promit ca ma straduiesc sa-ti rezerv cel mai bun loc in sala de teatru in care imi joc piesa proasta pentru ca fie ea proasta e piesa mea e productie proprie si macar nu pot sa ma acuz ca sunt falsa nu te mai rog nimic pentru ca nu merit n-am invatat sa merit nimic. punct.

tocmai ce-am crezut ca m-am stabilizat emotional. si-mi dau seama ca e doar o impresie. punct.

Paste fericit Urzico ramai cu bine, geo e nebuna ea nici nu merita sa-i scriu numele cu majuscula ea nici nu merita hanoracul ala negru si nici nu merita sa fie facuta sa rada atat de nebun la 5 dimineata ea nici nu merita nimic ea merita o pereche de bocanci murdari si o carte veche ea nu stie cum e cu realitatea ea stie doar cum e sa fie egoista si proasta.

Urzico, tu esti singurul bine care a ramas aici singura umbra de ratiune fie ea asa mizantroapa si aroganta si in toate felurile ramai aici ramai aici.

punct.



2 comentarii: