sâmbătă, 21 aprilie 2012

random

mă confrunt și eu cu probleme de femei, chiar dacă foarte sporadic și nici nu lasă urme. vreau să-mi tai părul sau să-l las să crească, dar vreau ca lucrurile să se întâmple repede. nu mai am ciorapi și vreau să-mi mai cumpăr fuste. vreau să îmi tai unghiile, vreau să renunț la machiaj, vreau să fiu un băiețel alintat. asta e o problemă.câteodată am probleme obișnuite, pe care le au și bărbații și femeile. că am insomnii, că mă doare capul, că nu prea mai văd, că nu am timp, că m-am plictisit de tot.câteodată n-am probleme deloc. zâmbesc zâmbesc zâmbesc toată ziua. câteodată îmi creez probleme, doar că să capăt sens. sunt rea. câteodată, de cele mai multe ori, nu am nicio logică și asta e cea mai mare problemă. gândesc, vorbesc, fac prostii. câteodată nu am chef să citesc despre cronicari și nici să-mi fac eseul despre stupul lui cela. mai ales acum. și nu am chef nici de mine, am chef de muzici bune și de cărți frumoase și de oameni înțelegători și frumoși, nu frustrați și nervoși din dumnezeu știe ce cauze. îmi vreau pisica mov înapoi și pe nedred, prietenul meu imaginar albastru cu țepi. vreau să am 18 ani și un prieten turc cu ochii albaștri. vreau să am 19 ani și o prietenă bețivă. vreau să am 20 de ani și un prieten fotograf, unul timid, unul glumeț, una roșcată și cu unghiile șterse și una înaltă și cu picioare frumoase și ardeleancă. câteodată îmi amintesc cât îmi plăcea să citesc și să mă plimb. câteodată mă gândesc că e obositor să tot cunoști oameni, dar e fain. câteodată am probleme sentimentale, câteodată sanitare, câteodată financiare și câteodată psihice. măcar n-am probleme etilice, edilitare, erudite, endometrice, echilibristice, ecologice,echivalente, echipate, echinoțice, ecografice, edificate, educabile, electronice sau embrionare. măcar n-am.



2 comentarii: