sâmbătă, 28 aprilie 2012

Am văzut cu ochii mei că există oameni care nu mai găsesc niciun resort, care nu mai au nicio pasiune, care sunt atât de egali și constanți în încăpățânare asta, încât nimic nu îi mai poate mișca din sine. Însă ceea ce știu sigur, pentru că mi-am dovedit-o mie de nenumărate ori, este că pentru orice există soluții. Și că da, ai nevoie de suportul celorlalți pentru a te băga în reconstrucție. Că te poți revoluționa într-un timp destul de scurt, cu singura condiție să vrei. Și că vrutul poate fi declanșat de multe lucruri, nu este o stare cu care te trezești într-o dimineață,  pur și simplu. Fie că vine în urma unei analize, fie că fie din exterior, este același lucru. Trebuie doar să găsești, să intuiești drumurile care te duc către acest ”vreau!”.

Nu sunt un bun observator și nici nu anticipez reacții -sunt doar un fenomen natural, așa cum am mai zis-o de nenumărate ori, așa că de ce să fiu acuzată de ceva care face parte din scheletul meu psihologic? Și indiferent cât de mult greșesc (și știu că o fac), de un singur lucru trebuie să fim cu toții siguri: am intenții bune. Am cele mai bune intenții. Sunt doar ca un pui de leu. Sunt ca o urzică. Sunt tot ce vrei tu.

O dimineață de sâmbătă cu o durere de cap. Păcat că weekendul ăsta a început tare demult pentru mine.

http://www.youtube.com/watch?v=A3AIyhA55kI

Un comentariu:

  1. Have I told you I adore your red hair, I wanted to color my hair this way but my hair grows incredibly fast and now that I am older it is just grey. I would have to touch it up at least every three weeks... I am sure that would be very costly:( It looks amazing on you!

    RăspundețiȘtergere