luni, 2 ianuarie 2012

o intreaga literatura pe un site de copii.

Expeditor Lecs


Sunt 20 si ceva de pagini de astfel de mesaje. Si recunosc, a fost ciudat si haios, dar mi-a placut. E o intreaga literatura acolo. Si stiu ca tu nu mai esti aici ca sa vezi tot ce-a ramas din astea: o cascada de rasete. :) Nu mai exista cuvinte pentru asta.

6.Raporteaza Data 29 mai 2009, 19:35
Subiect Re:Re:Re:Re::) Act.
tu trebuie sa stii ce i-ai zis :)
iar restul .. whatever. nu e iubire ma, adica nu e de-aia .. nu stiu e net doar. si nu zic asta ca sa subliniezi tu ca nu ti-am luat apararea, nici nu avea vreun rost. si eu eram implicat mai mult mai mai putin.
presupun ca inveti, deci ..:-?? bafta >:D<
p.s daca nu mi-ar pasa nu as fi venit cand mi-ai trimis mesaj.:)



5.Expeditor Lecs

Raporteaza Data 2 mai 2009, 14:07
Subiect :\"> Act.
 -cand eram mica, aveam un iubit imaginar pe care-l chema Mario [era maare, brunet, cu ochii albastri...si era bun si ma iubea :">]
nu stiu de ce, dar ma simt :))

4. Expeditor Lecs

Raporteaza Data 5 dec 2008, 13:42
Subiect Re:Re:.. Act.
nu mai fac.. promit :*
te ador >:D<

3.Expeditor Lecs

Raporteaza Data 4 dec 2008, 17:54
Subiect .. Act.
stiu ca am mai zis asta de mii de ori si ca probabil nu mai crezi :
dar.. imi pare rau, sunt stupid stiu si vorbesc tot felu' de tampenii pe care cateodata nici eu nu le cred :
faza e ca.. eu chiar te iubesc:
nu stiu cum, sau de ce sau daca e adevarat sau poate simt eu aiurea dar :
nu stiu..



2.Expeditor Lecs

Raporteaza Data 12 oct 2008, 16:26
Subiect
pai nu stiu ce am dar ..tre sa zic :)
ca.. imi pare rau ca nu mi-am adus aminte ieri si stiu, sunt prost ca uit sau poate ca o fac intentionat :
nu stiu.
si imi pare rau ca mint ..ca te mint si ca nu te apreciez si ca-mi displace ca stii sa ma asculti :
si nu mai stiu ...
p.s. am citit chestia aia a ta de la talente si e fascinanta :)
si te iubesc

1.Expeditor emptyofullness

Raporteaza Data 22 iul 2008, 17:18
Subiect Re:bauuu :)) Act.
Mesaj hai fa-ti cont ..fullofemptyness
plsss :x:x:x :D


PS: uite ce am mai gasit:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu