duminică, 8 ianuarie 2012

Ce crede lumea despre Urzica [part I]


1:55.
 Am fost intrebat de persoana pe care o voi descrie acum cateva minute…defapt rugat de persoana respectiva… sa ii spun cel mai frumos lucru despre ea.Am decis sa ii dau 3 raspunsuri diferite.
Tu!
Tu Geo!
Tu Geo esti cel mai frumos lucru al tau,intregul tau,tu toata.
Acum…am tot dreptu si sa vorbesc despre ea. E mare pacat pentru ca nu prea am cuvinte momentan...imi cam lipseste tigara...muzica etc. E ok,tot pot eu ceva.
Deci cam totul se intampla acum...3-4 ani pe un site [nu nu era site matrimonial] ... 2 copii se „intalnesc”. Daca bine retin cam totul a fost accidental...Baiatul era mic si prost, fatuca..ea era mai breaza...o tinea doar in subiecte legate de psihologia umana ...era psiholoaga siteului practic...dadea cate o mana de ajutor ici colo cand putea si ea...lucru care l-a atras pe baiatul nostru...care a decis sa stea mult mai mult prin preajma ei.
Timpu incepu sa treaca...cei 2 incepu sa se cunoasca tot mai mult...tot mai mult...la scurt timp au aflat ca au cateva lucruri in comun si multe diferente...lucru care de obicei inrautateste situatia...nu si in cazul lor...au ramas stransi pana intr-un moment in care s-a rupt tot.
[FILMUL SE RUPE BRUSC....CORTINA CADE....PREZENTATORUL IESE PE SCENA]
Si se ajunge la prezent...cam tot ceea ce se intampla acum e legat de ...cele zise mai sus.
[PREZENTATORUL IESE DE PE SCENA,CORTINA SE RIDICA,UN SINGUR PERSONAJ PE SCENA]
Baietul: ...si ce pot sa zic acum?...in prezent? ...despre ea?...E o persoana speciala. E ceva ce...vrei sa ai...faci orice tampenie ca sa o ai...si dupa ce o ai te juri ca nu ii dai drumu.
E cam ca o mama...si e bine...toti suntem stransi legati de mamuca noastra.E protectiva...si se vede pe cine iubeste intr-adevar...si cine este un om simplu...un om banal... in ochii ei...in mintea ei!
E persoana langa care chiar mi-as dori sa fiu in permanenta...as avea atatea de zis...probabil ar avea si ea...As trece cu vederea peste obsesia ei,destul de ciudata,cu parul ei [mirifc si unic da!] …si probabil ar trece si ea cu vederea peste obsesiile mele.
2:08 …inca isi face tema…
[CORTINA CADE BRUSC.PREZENTATORUL REINTRA PE SCENA PERSONAJUL IESE]
…practic asta e tot ce zice momentan despre Geo…Geo Iubire…Scumpa Geo…Ea.E destul de interesant si sper ca pe viitor sa am mai multe de zis.
[PERSONAJELE TOATE INTRA PE SCENA, FAC O PLECACIUNE SI IES]

Jesus of Suburbia [Dan]




Imi permit sa inchei aceasta declaratie, care personal m-a impresionat enorm, cu un alt citat care s-ar putea incadra in seria "Ce crede lumea despre Urzica":
Hei, sa ma mai suni! Si nu doar ca sa ma intrebi ce autobuz ajunge la Brancoveanu...

Cu respect, seara buna sa aveti :)

2 comentarii: