sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Jesus Of Suburbia

Introducere brutala direct in subiect. M-am gandit in ultima vreme ca vreau sa fac ceva nou, o noua categorie pentru blog, ceva care sa presupuna mai mult decat ideile mele difuze si eterogene. Ceva mai personal. Si mult mai adevarat. Ceva care sa nu aiba legatura cu frustrarile mele personale, cu modul in care percep eu lumea inconjuratoare si alte bullshituri de genul asta.
Ceva mai lung, e-adevarat, dar poate merita. 
Pentru ca Urzicai ii e greu sa vorbeasca despre lucruri care sa-i apartina, despre fiind dragi, despre sentimente  si idei, m-am gandit ca mult mai simplu e sa las oamenii din viata mea sa vorbeasca. Sa vorbeasca despre ei, despre cine sunt cu adevarat, despre ce le trece prin cap. Cu alte cuvinte, veti face cunostinta cu oamenii minunati si misteriosi carora le dedic posturile astea. Astazi mi-a luat tastatura din mana un curajos care mi-e tare drag. Un adolescent frumos si destept pe care l-am regasit acum dupa multa vreme. Un copil valoros din punct de vedere moral, care tine la igiena lui psihica. Poate usor prea melancolic si principial. Prea...Inclinat catre partea spirituala a vietii, un artist in felul ala inca timid, un sexy matherfucker, pe care il iubesc. Faceti cunostinta cu Jesus of Suburbia sau...Dani iubire, cum mi-amintesc ca ii spunea o urzica demult. 
Iata intrebarea de azi: CINE ESTI TU?

Deci…probabil..un subiect cerut de multe ori si dat o singura data [fara sa iau in considerare si data asta].
Jesus of Suburbia,Dan,Dani,Daniel,Ciuty,Florin…eu. Sunt cam ca o piesa de teatru…de unde te uiti depinde cat o sa intelegi si ce o sa intelegi. Altii pot spune ca sunt un om devotat, aproape un martir,un umar solid pe care poti sa plangi cand e nevoie…altii pot spune contrariul…
Dar e nevoie de mine.Ce pot spune eu despre mine? Adevarul e ca sunt loial…poate prea loial…ceea ce ma face naiv deci…lucru care nu ar trebui spus.Da, ascult oamenii, imi ofer umarul ca sa planga, sa se descarce…si sa caute in mine un loc in care sa se linisteasca…pana isi revin…caci dupa aceea toti se iau si se duc…sunt ca un birt puturos…toata lumea vine la mine sa se descarce…sa isi inece amarul…si cand isi ating scopul incetul cu incetul se iau si se duc.
Nu nu am o boala mintala,nu sunt complexat dar trebuie sa recunosc ca sunt umpic mai diferit fata de persoanele “scoase pe banda”. Vad lucrurile altfel…in culoare cand e nevoie…fara cand e cazu! Incerc sa inteleg pe fiecare in parte…daca nu inteleg nu dau cu picioru decat daca da persoana respectiva in mine,poate nici atunci.
Practic sunt tot ceea ce urmaresc  eu de la o persoana?...In concluzie sunt o tarfa?...Adica…fac ceva ca sa primesc inapoi aceeasi chestie..sau profitor?...Momentan imi scapa cuvantul potrivit.
Probabil cele spuse sunt urmarea a mai multor lucruri ce s-au intamplat pe parcursul a aproape 18 ani…18 ani in care..mama dracului m-am schimbat exagerat de mult...! In trecut nu aveam treaba cu nimic…mie sa imi fie bine..eram un egoist…ma urasc pentru asta pentru ca acum am corectat [nu in totalitate] acest lucru dar semnele inca raman. Eram mult mai libertin…si acum dar nu chiar atat de.
Eram si mai stupid…acum am deraiat total…cam ca un tren! …Am progresat intr-un singur lucru in schimb, capacitatea de a imi face prieteni multi si de a tine la ei ….dar si aici…apare o greseala …ma atasez prea repede.
De aceea incetul cu incetul…devin apatic…cred ca imbatranesc [lucru care m-il doream atat de mult cand eram mic si acuma ma feresc cat se poate de el]…si chiar acum cateva saptamani imi criticam un prieten ca e si el mai rece, mai apatic si ii spuneam ca o sa moara singur…nimeni nu o sa il tina minte…numele lui va fi nesemnificativ..chiar daca nu a inventat el…ce stiu ce leac pentru o boala incurabila…dar nu va fi pomenit nici ca un prieten de nadejde…doar pentru ca e asa apatic si rece…dar se pare ca devin si eu asa fara sa vreau!...Practic incep sa ma critic eu pe mine…
Ador sa ajut alte personae…si sa ajung in momentul acela in care…am nevoie de propriu-mi ajutor..si stau si imi zic..e ok..am reusit sa ajut 5 persoane cand au avut problema de genu…dar pe mine nu is in stare deloc…sunt un geniu.
Deci in alte cuvinte…sunt un copil care la inceput era nevinovat…simplu…si a devenit pe parcurs un egoist..narcisist…care incearca sa sfarseasca prin a fi un om bun,solitar..si intelegator.
“I guess this is growing up!” – Blink 182 -> Dammit.

Yeah, am mai discutat noi unul cu altul intr-un post anterior, fara ca el sa aiba dreptul la replica. Iata ca acum ai voie, dragul meu Dani, sa spui orice. 

O singura libertate mi-am luat. Asta: 

Multumesc mult pentru tot. 

Love, 
Urzica :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu