sâmbătă, 4 august 2012

To my favorite one: Happy birthday!

Ok, cred că pur și simplu o să mai spun câte ceva despre tine, cu toată sinceritatea, chiar dacă știu că nu-ți place.
Adoratule, e ziua ta și ăsta e singurul mod prin care pot ajunge la tine : gândindu-mă la tine! Ce pot să spun acum e că ai apărut în viața mea la momentul oportun, când aveam atât de puțină încredere în mine. M-ai ținut de mână și mi-ai acordat un minim de atenție. A contat! Ai fost tipul hot cu care am ieșit, probabil cel mai sexy bărbat cu care am ieșit. Ulterior, aparent, și eu ți-am devenit un fel de singură fostă cu care ai rămas prieten, una dintre puținele tale prietene femei, dispuse să te asculte și să-ți dea sfaturi stupide. Dar știi ce? A fost minunat, pentru că am simțit că am contat, așa cum și tu ai contat.
Am fost prieteni, ne-am retras, am fost din nou prieteni, apoi n-am mai vorbit împreună din cauza unui eveniment nereușit, dar...HEI! pentru mine nu a fost doar nereușit, a fost o chestie care ne-a legat, asta contează.
Acum se pare că lucrurile s-au întors iar și iară nu ne mai vorbim. Trag de tine să-mi spui ce mai faci și aflu de pe Facebook la ce facultate ai intrat. În loc să te sun să-ți spun toate astea, le scriu aici. O să te muți în București și probabil în tona de oameni noi pe care o să-i cunoști, n-o să mai ai timp de mine.
Nu simt că mai există o legătură între noi.
Dar știi ce? Eu tot te iubesc și tu rămâi în continuare my special one, prietenul meu frumos, cu buze groase și păr irezistibil, pe care, din fericire, îl văd ca pe un frate mai mic și mai serios.
La mulți mulți ani, felicitări pentru toate împlinirile din ultima perioadă și mult succes în continuare. Distrează-te și învață mult mult, e cea mai faină perioadă. Fă-le pe ambele echilibrat și serios, așa cum numai tu știi s-o faci.
Te aștept într-o zi cu un telefon invitându-mă la o cafea, dacă mai are vreo logică să facem asta pentru tine.
Love,
Gio.

Un comentariu:

  1. Ce declaratie frumoasa. Ai niste articole atat de sensibile..Sper sa vada respectivul articolul tau. Imposibil sa nu ramana impresionat:)

    RăspundețiȘtergere