miercuri, 7 decembrie 2011

Adoratului

Bucuresti, 7. dec. 2011

Draga adoratule,

Iti scriu astazi, cu ocazia implinirii a 21 de ani.

Stiu ca pentru tine nu inseamna nimic. Si sincer, nici pentru mine, adoratule. Si nici pentru mine, chiar daca astazi poate oamenii se gandesc cu 3 secunde mai mult la tine decat in alte zile, poate iti zambesc frumos, te pupa pe obrajii aia moi si ciudati si poate te iau si in brate. Si tu esti la fel de fals, le zambesti, dai mana cu ei, ciocnesti un pahar. Nu  asta e de fapt ideea. Ideea nu e sa primim cat mai multe commenturi pe facebook si sa-ti zambeasca oamenii.

Ideea, adoratule, e sa tragi niste linii in capsorul tau brunet. Sa aduni, sa imparti, sa faci tot ceea ce e nevoie. Si sa vezi ce concluzii iti dau si sa incadrezi cu niste linii rosii groase.

Pentru ca, de fapt, adoratule, nu e ca si cum azi oamenii te iubesc doar pe tine sau te iubesc mai mult sau te iubesc, pur si simplu. De fapt, cei ce iubim, te iubim la fel, nici mai mult, nici mai putin. Doar ca acum mi-e putin dor de tine, pentru ca nu te-am vazut azi zambind asa timid, cum faci tu cand esti in centrul atentiei. Cand te simt asa vulnerabil in virilitatea ta morala si psihica.

Si oricum, adoratule, nu-mi pasa ca oamenii ar putea sa stie cum te chem eu cu vocea mea interioara pe tine cel din mine.

Hai sa incheiem unul langa altul. Am fost si suntem unul langa altul, cu alte raporturi insa. De cand ai implinit 20 de ani, de cand am implinit 20 de ani, de cand ai implinit 21 de ani. Si-mi pare rau, adoratule, ca m-am nascut cu handicapul de a fi femeie, pentru ca altfel cu siguranta am fi fost cei mai buni prieteni. Pana atunci, incerc sa compensez cu ce pot si sa ma mentin in linii pretentiilor tale sociale. Incerc sa fiu o femeie demna de a-ti fi prietena.

In fine, aici e cald, am mancat alune asta-seara si citesc Bietul Ioanide.

Sper sa-mi scrii curand, sa-mi spui despre tine.

La multi ani,

Te iubesc mult,

Gio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog