luni, 21 septembrie 2009

Saaaa...





Sa respiri odata cu el! Sa te cronometrezi si sa-ti numeri bataile inimii. Sa vrei sa stii mereu ce face, ce a facut in lipsa ta. Sa inventezi un limbaj secret, pe care doar el sa-l cunoasca. Sa comunici cu el doar din priviri. Sa te minti ca-l cunosti cel mai bine din lume. Sa ii adori defectele. Sa il vezi perfect. Sa-l aperi. Sa ai incredere in el. Sa ii accepti voit toate minciunile. Sa nu-ti fie teama sa ii spui tot ce crezi despre el. Sa ii retii chiar si cel mai mic si insignifiant gest. Sa il simti atunci cand minte sau cand e preocupat de ceva. Sa te temi mereu ca poate e vina ta ca el e trist. Sa nu simti ca timpul dedicat in totalitate lui e pierdut. Sa-i cunosti fiecare aluna de pe corp. Sa ii inveti fiecare stil de a zambi. Sa razi la fiecare gluma a lui. Sa-l apreciezi pentru tot ceea ce face bun. Sa-i impartasesti pasiunile. Sa te interesezi de fiecare lucru care il intereseaza si pe el. Sa-i porti hainele. Sa ai grija de el cand e bolnav. Sa-i iubesti cainele, chiar daca e mare si lasa bale. Sa nu-ti fie indiferenta opinia lui legata de hainele sau aspectul tau. Sa te bucuri pentru o reusita, doar daca el e langa tine. Sa nu-i zambesti la fel cum ii zambesti altui baiat. Sa vrei sa fii mama copilului lui. Sa dormi lipita de el. Sa il arati tuturor prietenilor. Sa nu le dai detalii despre el. Sa vrei sa fie doar al tau. Sa-i pastrezi secretele doar pentru tine. Sa nu plangi in lipsa lui. Sa vibrezi cand e langa tine. Sa-i recunosti mersul de departe. Sa-i iubesti grimasele. Sa incerci sa-i imiti vocea. Sa lasi patul nefacut toata ziua, doar pentru ca pastreaza urmele lui. Sa-i accepti toate viciile. Sa ii anticipezi greselile, dar sa nu il opresti de la a le face.
Asa cred ca as defini termenul "sa iubesti". Las lista deschisa, pentru orice alte sugestii.

13 comentarii:

  1. d'acord in totalitate...dar intrebare,cate dintre fetele/femeile din ziua de azi iubesc asa ? :))
    bani,masina,casa,moda - atat e in capu' lor ... pana mea,se duce de rapa si iubirea asta xD o.O

    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh Adrule, mare dreptate ai. :| Dar eu sunt o visatoare incurabila. :-?? Bine, ar fi trebuit sa specific ca vorbesc la modul ideal, adica utopic. :(

    Ah si bine te-am regasit pe aici. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-am zis ca de abia astept urmatoru' post :D
    stii...e bine sa intalnesti si d-astia ca tine,care vbesc la modul utopic pt ca citind de exemplu postu' asta,specimenele poate isi dau si seama de gandurile lor total gresite...si poate cine stie,revin la modu' ideal :>

    :* noooapte buna
    p.s: e ora 23:14 :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-ai vrea tu sa fii futut de o ciudata ;;)

    Si ti-ai pus poza aia ciudata maaaa :( Plang daca nu pui una flumoasa :x :*

    Te urasc mult >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Andrule, multumesc, sa-ti traiasca tot neamu', sa faci copchii frumosi ca tine si destepti ca mine :-? Ah ba nu, asta e pentru Luca si era sa faceeem :D
    aaaah Andrule, merci >:D< Oricum, intr-o zi o sa cuceresc lumea >:)

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu o sa fiu mana ta dreapta :)) (themuse.....tot nu mi-am amintit parola de la cont :)) )

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha :)) si tu ai vreau de un.. cum imi zici tu mine ma?
    Si da, si eu te iubesc >:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum iti zic?:-? Ahhh rau, pervers, copil, alintat, paranteza, ingeras [metaforic]...aaa si cred ca si ciudat iti zic :D Nu stiu. ;;) Dar da da, vreau. ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Iubire=dependenta. Tot ce ai enumerat defineste o dependenta acuta... Dar asa e. Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, mi-am schimbat parerea despre iubire. O sa vezi intr-un nou post.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am ajuns la concluzia ca sentimente ca acestea... nu exista...

    RăspundețiȘtergere