luni, 28 septembrie 2009

:(

Ma cam retrag pentru o perioada. Stiti voi, facultatea. Aaaah, o sa ma mut la camin, Stoian Militaru. Sa-mi faceti o vizita, care puteti :)). Ah, da. Sunt cam trista. Si racita. Deci nu imi prea arde de scris. Oricum, cred ca o sa las pe-aici ceva sa comentati cat lipsesc. Sa va fie dor de mine ba :)) Aaaaa, nu stiu ce sa mai zic. :-? Atat. Mi-am schimbat si numarul de telefon si pe net n-o sa prea intru, deci sa nu ma dati la disparuti. Cine vrea numarul, azi o sa fiu toata ziua pe mess. Deci pa pa!

10 comentarii:

  1. bafta la facultate,sa iei toate examenele,sa te distrezi,bla bla :"> stii tu.we'll be missin' you <3

    >:D< :* take caaaaaare ~

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm....spor la invatat :D si sa mai treci pe mess cateodata cand ai timp....asa...ce voiam sa zic....a...parca aveai un post cu aia din listele de mess....in fine...daca nu aveai, nu iti strica sa te distrezi un pic....aveam weekendul asat in lista de mess doua colege care aveau la status, citez: "ty bexx tyna meee neboona" si respectiv "shy yo ty bexx lyna mee". si radeam cu o prietena care are id-ul respectivei "lyna", ca sa pun si eu la sts "ty besculoi cutzza meee nebuuuna"... si a zis ca, citez: "lasa'le pe eele sa se f...asta iubeasca"....deeci...daca s-a ajund la un asemenea vocabular....trebuie sa iti dai si tu seama ce minti au "lyna" si"tyna" :)) (muse :D)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Merci Andrule :*
    Muse, copil tembel :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt aia care cica e tembela :X:X:X ah arsura malefica ce vei cuceri lumea :X mi'e dor de tine>:D<......ar trbui sa'ti dai seama cn sunt.....numa eu sunt aia anonima :X :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Deia. [Nume de cod "Iubesc pe Urzi"]27 octombrie 2009 la 05:42

    Fa, mii dor di tini pi mess.
    Hai in Sighisoaraaaaaaa :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, haaaaaai :x:x:x
    Te iubesc fa >:D<

    RăspundețiȘtergere