duminică, 20 septembrie 2009

Confuzie

Nu e ca nu am chef sa scriu, dar nu am de gand sa ma lalai ca de obicei, ci sa scriu ceva foarte scurt. Azi am terminat "Codul lui Da Vinci", de Dan Brown. Multi dintre voi l-au citit, majoritatea au vazut filmul, deci nu e un mister.
Eu, in schimb, am un dubiu. Nu inteleg sfarsitul. Lecs a ras de mine si nu m-a lamurit [a citit si cartea, a vazut si filmul]. In rest, continutul mi-a placut foarte mult, actiunea m-a tinut cu sufletul la gura si am retinut multa informatie care m-a pus pe ganduri. Darrr... Ajutati-ma sa inteleg sfarsitul. Deci Robert a visat sau nu? Sau ce s-a intamplat? Confuzieee!


Off-topic, Lecs despre mine, dupa ce i-am spus ca am incercat sa-mi masor partile corpului, sa vad daca impartite dau intr-adevar numarul phi, asa cum sustinea profesorul in carte, ma rog, stiti voi: "Stii, pentru tine trebuia sa scrie "se citeste, nu se pune in practica" :))". Na, ma, ca acum au vazut toti ce rau esti cu mine.

3 comentarii:

  1. eu primaaa >:D< tare chestia....ti-as raspunde eu dar n-am citit cartea si nici n-am vazut filmu....e rau lecs cu tine...daca stie si nu zice...:)) in fine.....keeep writing...promit ca trec mai des pe aici (themuse....am uitat parola de la cont :)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc >:D< Da, e rau. Spune-i si tuuu.
    Raule si ciudatule :-w

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma, in mintea mea sfarsitul a fost satisfacator...adica ...ce am formulat eu e ca el a avut o revelatie si-a gasit in cele din urma Sfantul Graal, adica pe Maria Magdalena... Am citit-o acum vreo 6 luni si nu mai stiu detalii(am o memorie de elefant, ce sa zic), daca dormise sau nu. Cam atat. :-??

    RăspundețiȘtergere