marți, 21 august 2018

Random thoughts V (cred)

Gandeste-te pentru o secunda la asta.
Cand vinzi imagini goale, iti vor cadea toate, gramada, in cap.
Cand alergi himere, fantome lasate in urma de alti oameni...
Cand...cand in fine iti creezi un univers imaginar cu printi si printese...
Cand dai lectii de morala si shituri unor oameni care ti-au construit si daramat in acelasi timp tie castelul de nisip...
Cand vrei sa fii peste tot...cand in fine stii ca imaginea mea n-o sa dispara niciodata de acolo si te chinui si faci tot ce poti si-ti lasi viata si prieteni ca sa arati ca tot ce poti e mult si...
Cand...cand ti-e frica de te caci pe tine ca o sa se termine si in acelasi timp e dureros, te roade, te umple de furie ca tu nici macar n-ai avut parte de ceva intreg, compact, a fost in pieces...little pieces...ce-a mai ramas dupa ce am luat eu tot; am luat tot calabalacul cand am plecat, am luat toate lucrurile frumoase, toate operele de arta si mi le-am pus frumos in minte, mi-am decorat o camera pe care oricum o tin incuiata mereu si mori de ciuda ca nu ti-am lasat nimic...
Cand stii ca oricum ce pretuiesti tu cu pretul vietii n-a fost destul de bun pentru mine si am lasat in urma o ruina...
Cand te joci cu jucaria stricata a altui copil...ce trist
Cand pozezi in siguranta dar vibrezi ciuda, ura si frica prin toti porii acneici ai pielii tale neingrijite...
Oh
Cand vinzi imagini goale, iti vor cadea toate, gramada, in cap.
Gandeste-te pentru o secunda la asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu