joi, 7 februarie 2019

Omul minut final part

Smol bean pleaca. Toti pleaca, dar asta doare cel mai tare.
Smol bean pleaca, cu toate vorbele nespuse, cu bucati intregi din mine strecurate in pauzele de tigara, cu toate privirile, cu toata energia aia pozitiva, cu rasul lui din alta lume, cu buzele lui perfecte.
Smol bean pleaca, cu pleoapele lui lenese.
Smol bean pleaca, cu tot cu pachetul lui frumos si cu frigul dinauntru, cu iarna si zapada lui curata.
Smol bean pleaca, cu toate turtleneckurile lui in toate culorile.
Smol bean pleaca, cu tot ce am simtit eu, mototolit in buzunar.
Smol bean pleaca, cu  imbratisare lui lungi, cu pupatul pe frunte, cu capul pe cap si cea mai calda energie din lume.
Smol bean pleaca si eu nu i-am spus niciodata. Nu i-am spus cu vorbe, pe gura.
Smol bean pleaca si n-o sa-mi treaca niciodata dorul de el.

Te, D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu