duminică, 4 noiembrie 2012

Câteva lucruri pe care nu le suport pe Facebook

Fără comentarii sau intenții moralizatoare:

1. Fotografii de "copertă" cu persoana în cauză (mai ales dacă vorbim și de poze de copertă și profil din aceeași ipostază / context / ocazie etc)

2. Verii / mătușile / fostele profesoare / orice altă rudă de la țară care lasă comentarii jenante, cu trimitere la amintiri nu foarte plăcute din copilăriile îndepărtate.

3.Comentariile din partea prietenilor "posesivi", la modul "frumoasa mea" / "scumpa mea" / "....(bla bla bla) mea".

4. Chaturile în secțiunea de comenturi între diverși prieteni.

5. Aduceri aminte în secțiunea de comenturi - "ce mai faci ? îmi place poza. mi-e dor de tine, pup" (tocmai pentru astfel de maniferstări există chatul.

6. Tagurile idioate - în poze de crăciun, paște sau pur și simplu în alte poze complet random.

7. Citatele ieftine cu miros de filozofie mucegăită.

8. Mesajele către un grup.

9.Pozele cu intenție sensibililatoare - cu animale triste, cu copii mutilați, cu bătrâni săraci etc.

10. Share-ul la propriile poze / like-urile la propriile postări.

11. Pozele nereușite, cu un efect răgușit, care se vor artă.

etc.
etc.
etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu