duminică, 6 februarie 2011

Cugetari despre barbati

Fara nicio noima. Doar idei care vin si pleaca. Creier atrofiat.
  • Imi plac barbatii care saruta mana unei femei.Aseara mi-a sarutat mana un barbat necunoscut. Si a fost extraordinar.
  • Nu-mi plac femeile rockerilor. Pentru genul ala de barbati, clar nu se potriveste o femeie la fel. Barbatii rockeri au nevoie de femei frumoase, mici, mici, cu gropite in obraji si cu fusta.
  • Vad tot mai des barbati in metrou care citesc. Nu ziare sau mesaje de la femei, ci carti, carti adevarate, cu miros de mucegai dulce. Si i-as lua pe toti, pe toti acasa.
  • Barbatii is mult mai lipsiti de curaj decat noi. Am vazut aseara asta in ochii unui tip. Si era rosu in obraji. Si-s minunati barbatii rosii in obraji.
  • Trebuie sa existe pe lumea asta un barbat caruia sa-i placa de vocea mea ragusita! Trebuie trebuie!
  • Cel mai destept barbat e ala care-mi ghiceste intentiile si mi le spune direct in fata, fara teama ca ar putea gresi.
  • Cica umblu cu "imitatii de barbati"!
  • Barbatii care nu stiu sa se imbrace pe ei probabil nu stiu nici sa dezbrace...pe altele!
  • Barbatul perfect pentru mine, jur, o sa fie urmatorul care o sa ma suporte mai mult de o luna.
  • "-Dansati cu mine-o viata-ntreaga"-O viata intreaga si-o zi.
  • Desi sunt un om instabil emotionat nu sunt adepta ideii ultra-mega-feministe ca barbatii trebuie folositi doar in scopuri pur biologice si atat. Trebuie sa le vedem si partea buna, calitatile, talentele, ideile originale etc., chiar daca doar pe parcursul unei singure melodii.
  • Nu cred in ideea "Toti barbatii sunt la fel". Nici unul nu seamana cu celalalt.
  • Cu metroul circula majoritar barbati urati.




7 comentarii:

  1. Barbatii bine merd doar pe bicicleta. ))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))
    nu stiu cu ce merg, poate au masina sau merg mult pe jos.
    oricum in tramvai mereu is barbati frumosi. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da toti barbatii sunt la fel :)))
    Numai ca unii au conceptii un pic diferite dar
    inveitabil tot ajung sa devina niste porci
    Asta pana cand dau de o femeie care ii pune la punct si de atunci sa terminat distractia pt barbat .
    THE END

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cred. chiar nu cred ca toti barbatii sunt la fel. sunt unici, chiar daca in ceea ce priveste actiunile lor exista cateva similitudini.
    dar barbatii sunt subestimati mult in epoca asta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. 1) galant (frumos din ce specie face parte, eu stiam ca au disparut de mult?! :) )
    2) merg si fara gropite! :)) dar ai dreptate trebuie sa fie frumoase! (acuma depinde si de barbat :P )
    3) daca sunt urati tot degeaba! dc sa-i iei sa-i ti pe post de lampa?! :))
    4) aici ai dreptate "avec" (imi era frica de cacofonie) curajul dar cu obraji rosi nu cred ca sunt asa minunati si iti aduc aminte de zicala cu mutu! stii ce face mutu nu?
    5) exista sigur ;)
    6) depinde cat de mult se uita in ochii tai
    7) asta numai tu stii! :))
    8) concluzie exceptionala
    9) concluzie eronata
    10) nu stiu daca ma tin membrele inferioare atata si depinde si de stil?!
    11) aici trecem la filozofie asa ca nu ma bag! :-??
    12) la fata nu, la gandire da! crede-ma :)
    13) daca tu zici asa o fi :-??

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, imi place foarte mult comentul asta.
    :)))
    1.Da, ma. Sunt minunati barbatii care saruta mana unei femei.
    2.Merg si femeile care nu-s frumoase. Zic eu.
    3.Dar citesc. Ii iau acasa pe toti ca sa am cu cine vorbi despre carti.
    4.Vai cat de superbi sunt obrajii rosii. Mhm mhm.
    Stiu ma ce face mutu. ;)) Buna asta.
    5.:)
    6.Ahaha, toata viata.
    7. Cred ca da.
    8.Merci merci.
    9. Hai ca asa e. Nimeni nu suporta :)))
    10.Mhm, e un dans asa metaforic.
    11.Nici eu.
    12.Nu e adevarat!!!!
    13. :)
    Mi-a facut placere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am placut ultima ,,idee", normal ca cu metroul (cacofonie intentionata) circua barbatii urati, aia frumosi si cu bani ii gasesti la volanul masinior si eventual insotiti de 1 bucata pitzi roz siliconata.
    Barbatii nu merita ridicati la rangul de zei pentru ca au orgoliu si mandrie in exces. Tind sa cred ca barbatii ca si femeile au defecte si calitati, conteaza doar daca stiu sa si le accepte.

    RăspundețiȘtergere