vineri, 31 iulie 2009

Asa incepe...

...asa incepe. Incepe firesc, ca orice alt inceput. E un blog. Pe care nu-mi voi plange existenta, nu-mi voi exprima marile si, fireste, extrem de fascinantele ideile filozofice cu mare incarcatura spirituala [huh?:))], nu-mi voi exagera frustrarile si complexele, nu voi critica la maxim, nu voi povesti in 12342872892 de caractere cum am omorat o musca etc. Nu am pretentia ca o sa scriu lucruri interesante, fascinante, mega-importante la nivel mondial, ca o sa fiu amuzanta, draguta, acida, nesimtita, sincera, mincinoasa, prietenoasa. Promit doar ca o sa fiu naturala, ca o sa scriu ce simt pe moment, chiar daca o sa rad peste vreo doua saptamani sau o sa-mi para rau. O sa-mi tin in frau schimbarile comportamentale, o sa incerc sa-mi ascund firea adevarata, o sa raman straina anonima [oare e pleonasm?:-?], pe care n-o intelegi si nici nu vrei, careia ii zambesti doar pentru si ea ti-a zambit sau, din contra, pentru ca ti-a parut bine sa vezi pe cineva mai putin destept, fericit, frumos [s.a.m.d.] ca tine. N-o sa fiu insistenta, persuasiva, ci doar extrem de personala si nonsalanta.
O sa fiu Geo, Urzica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu