marți, 22 noiembrie 2011

suflete goale

simt mii de trupuri langa mine, zi de zi - in casa, in cladire, in metrou. mii se trupuri care uneori ma ating in mijloacele de transport in comun, imi vorbesc langa birou, ma respira pe scarile rulante, imi zambesc prin nu stiu ce holuri.
uneori trupurile imi devin necesare si le strecor langa mine in pat. uneori trupurile mi-s radacini, sunt trup din trupul trupurilor astora. uneori trupurile imi intind sticle si cani pe care le iau.

dar unde sunt sufletele? unde sunt sufletele trupurilor? vreau sa simt un suflet, sa-l imbratisez suflet gol cu sufletul meu gol. vreau ca oamenii sa umble pe strada in sufletele goale, asa cum se dezbraca femeile usoare in bordeluri. sa-si azvarle trupurile si sa tremure de frig in sufletul gol. vreau sa pipai trupul unui suflet fara trup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog