marți, 29 noiembrie 2011

stare de zambet

si nici macar nu stiu daca mi se trage de la soarele asta de noiembrie fantastic.

sau de la parfumul meu preferat pe care am reusit sa il cumpar din nou.

de la literatura asta exceptionala scrisa de carpentier.

sau poate, poate is de vina toti oamenii astia frumosi pe care il redescopar in fiecare zi.

poate e manu chao de vina.

poate motivul e 3 in 1 - ul zilnic.

habar n-am, habar n-am.

sau poate esti tu de vina, poate zambetul ala frumos al tau, poate felul in care privesti, poate degetele alea fine si albe, poate felul in care ma iei in brate. nu stiu.

dar toata, toata ziua...n-as face altceva in afara de a zambi.

invidiaza-ma ca am reusit sa ma fac sa te iubesc, asa cum tu nu poti.

zambeste si vei avea o zi mai buna sau asa cum spunem noi la Valoris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog