duminică, 8 martie 2015

ce-a rămas în urma ta:

- best moments of my life
- best memories
- pain. much more than I could have ever imagined.
- Alice in Chains
- Mad Season
- Simpsons.
- American Dad.
- Family guy.
- South Park
- A clockwork orange
- Război și Pace
- Dostoevsky - Idiotul Demonii Crimă și pedeapsă Frații Karamazov
- Maestrul și Margareta 
- A few pictures
- Un calendar cu pisici
- Două vacanțe
- O cheie
- Câteva cadouri
- O zambilă ofilită
- Multe șervețele consumate

Chiar ai fost aici pentru 2 ani sau doar mi-am imaginat?

2 comentarii:

  1. Dau copy/paste aiurea pentru ca mi-e dor de tine. Dar incepe sa-mi placa de tine fara mine acolo. Evoluezi.

    “I said goodbye again
    sucking up all that was left of her into the
    little that was left of
    me. I said, 'don't look for me again. fuck it.
    we are all lost. goodbye, goodbye.”
    ― Charles Bukowski, The People Look Like Flowers at Last

    RăspundețiȘtergere
  2. și mie mi-e dor de tine, cireașă :) :*

    RăspundețiȘtergere