luni, 20 decembrie 2010

:) aiureli di pe feisbuc.

Simina Stefana 20 decembrie la 22:36
14 ani?!Valeu!Si de ce "am avut"si nu"am"?
Aaa,nu sunt homofoba,dar eu vreau un baiat/barbat...acum nu stiu,depinde de mine si cum ma simt eu.Fata/Femeie? :)


Geo Ianole 20 decembrie la 22:38
pai da, de la gradinita. eram de mici impreuna mereu :))) simpatic.
ne-am racit asa....brusc brusc. bucurestiul asta ne-a facut asta.
si eu vreau barbat :D asa adevarat cu un chic di pliata si pirs in limba :x

Simina Stefana 20 decembrie la 22:40
Nasolete.Eu nu vreau sa se intample asta.:-<
SI mie imi place sa aiba parul mare.Daaa,si pierce,dar eu vreau in spranceana.Nu-i nimic!Abia nu ne batem pe el!:))

Geo Ianole 20 decembrie la 22:42
:))) am avut eu ardeleanul meu frumos frumos cu pirs in spranceana si era iarna si frig si muream, eram in fusta si se juca cu pirsul pe buzele mele, omg omg. si ne-am uitat la walle.
si a doua zi a plecat.

baiatul meu...de fapt nu e al meu, e un baiat oarecare caruia i-am zis 'da-mi tot', el a zis 'ce vrei?' eu am raspuns 'vreau tooot' si el a zis 'ok'. asa, asta e asa minunat, cu pirsuri peste tot, si in limba si in spranceana si in barba. si e minunat. tare de tot.dar nu stiu daca imi da tot tot, trebuie sa verific

Simina Stefana 20 decembrie la 22:45
Verifica,verifica,sa nu te trezesti cu inimioara franta.E cel mai urat,apoi!

Gio,eu trebuie sa fug.
Te pup,somn usor!



prostii de 11 noaptea :))))

2 comentarii: